Chudákův ráj
Janette Desautelová dostane zásah račími raviolami. Terry Colson přežije útok. Jeho pozice v NOPD je neudržitelná, ale jeho vztah s Toni Bernettem se zlepšuje. LaDonna Batiste-Williamsová pochopí význam hrozivých gest.