Lehkomyslná láska
Sonny pospíchá, ale zmešká loď. Antoine Batiste najde čtenářskou pomoc pro Jennifer. Janette Desautel prožívá firemní peklo. Toni Bernette a L.P. Everett získají svědka. Desiree získává spojence.