Největší láska
Antoine Batiste udělá dobrý skutek a majitel domu nabývá podezření, že skutky Nelsona Hidalga nemusí být právě dobré. Davis McAlary nepodepíše smlouvu s Sugar Boy Crawfordem do jeho opery, ale Delmond Lambreaux získá od svého otce podporu.