V prologu Marek hovoří se svou dcerou Klárou (Berenika Kohoutová) a vyptává se na její známosti... Podnikatel Charvát v úvodu sezení zdůrazňuje význam peněz a od svého oddaného šoféra (Matěj Hádek) si do Markovy pracovny nechá dovézt kávu.