Podnikatel a jeho dcera přijdou na další sezení společně. Charvát se netají s tím, že jeho záchvaty úzkosti se stupňují pod vlivem sílících mediálních ataků. Kateřina otce osočí z amorálnosti, ten jí na oplátku připomene, že žije v luxusu na jeho účet.