V úvodu se Marek setká s vdovou po mrtvém vojákovi. Probírají spolu její výpověď na policii i nejednoznačné okolnosti Igorovy smrti... Advokátka Táňa psychologovi sdělí, že domnělé těhotenství bylo zřejmě pouhým výplodem její autosugesce.