Luxusní vůz se šoférem přiveze Markova dalšího klienta - generálního ředitele stavební firmy. Sebevědomý Charvát (Jiří Ornest) apeluje na přísnou důvěrnost jejich setkání a popisuje své stavy náhlých srdečních slabostí.