V Markově pracovně je jeho dcera Klára, která přijme vzkaz od Violy. Nemocná studentka se přijde rozloučit a terapeutovi sdělí, že chemoterapie zabrala a přispěla ke zmenšení jejího nádoru v hrudníku. Marek ji přemlouvá, aby na sezení docházela dál.