Viktor má proměněnou vizáž do stylu "emo" - po vzoru party výrostků, s níž se seznámil v parku. Tvrdí, že rodiče ho nezajímají, a otce po jeho příchodu ostentativně ignoruje. Teodor vykládá o problémech s novou přítelkyní a shání se po manželce.