Dokud nás smrt nerozdělí – 1. část
Dívky se posunuly dál a užívají si nového života. Emily a Ally jsou spolu doma šťastné, Hanna, Caleb a Aria mají úspěšnou kariéru a Spencer se těší z návštěvy Tobyho.