Mary přichází
Jenna se vrací do Rosewoodu a spřátelí se s dalším z dívčiných nepřátel, čímž se stává hlavní podezřelou, že je Uber A. Aby mohla být propuštěna z psychiatrické léčebny, musí se o Ali postarat její příbuzný.