Tik ťak, mrchy
Poté, co je Hanna unesena "Uberem A", ostatní dívky zoufale bojují s časem, aby zachránily jednu z nich. Jediný způsob, jak toho dosáhnout, je předat "Uberu A" důkazy proti Charlottinu skutečnému vrahovi.