Bývalí a OMG
Emily se snaží získat práci trenérky plavání na Rosewoodské střední škole, ale zjistí, že o to místo stojí i její bývalá přítelkyně Paige. Hannu navštíví paní Grunwaldová poté, co má předtuchu, že dívkám hrozí nebezpečí.