Rukavice, která houpe kolébkou
Policie vyslýchá Spencer kvůli zmizení doktora Rollinse a Hanna s Calebem se ji snaží chránit. Aria na příkaz A.D. zničí věci Ally a Emily. Jejich vydavatel Ezrovi řekne, že by měl jet na tiskové turné sám, a Aria ví proč.