Čas na hru
Spencer se snaží zjistit více o svém spojení s Mary Drakeovou. Aria a Ezra přemýšlejí o své budoucnosti poté, co se Nicole vrátila do hry. Mona pomáhá Hanně dostat její módní kariéru na správnou cestu.