Dodrž svou část
Hanna si je jistá, že za neúspěch může Jenna, a musí Caleba informovat o nedávných událostech. Aria a Emily se spojí, aby vyšetřily Sydney a zjistily více informací o Jenně a jejím spojení s A.D.