Nuda
Gumball a Darwin jsou přesvědčení, že se daného dne nic zajímavého nestane. Vydají se proto do Elmoru, aby natrefili na nějaké dobrodružství, čím dál víc je ale jasné, že práve jim se vzrušující zážitky přímo vyhýbají.