Bývalý
Gumball zjistí, že jeho úhlavní nepřítel Rob se teď nepřátelí s někým jiným. Odmítá přijmout, že jeho někdejší sok si našel někoho jiného, a udělá vše, co je v jeho silách, aby překazil slibně se rozvíjející vztah Roba s Banánem Joem.