Háček
Gumball s Darwinem dají Bobertovi vlastní pokyny, protože chtějí zajistit, aby se choval zodpovědně. Když Bobert začne na jejich pravidla aplikovat svoji robotickou logiku, rychle jim dojde, že se budou muset vyjadřovat mnohem jasněji.