Dvojníci
Gumball s Darwinem jsou zmatení, když potkají Kikiho a Quacka, sourozence napodobující vše, co udělají a řeknou. Zjistí, že rodina vydělává na tom, že kopíruje Wattersonových! Marně se je snaží navést k tomu, aby si našli vlastní identity.