Dieta
Gumball s Darwinem odhalí, proč tátova dieta nezabrala: držel totiž deset různých diet a dopřával si jídla ze všech najednou. Nakonec mu sice pomůžou zhubnout, ale spolu s novými svaly vystoupí na povrch i Richardova protivná stránka.