Podivínka
Gumball s Darwinem jsou svědky toho, jak si školní tyrani utahují ze Sussie, a rozhodnou se, že ji naučí chovat se méně divně. Pozorně její chování prostudují a dojdou k závěru, že jediné, co musí změnit, je úplně všechno.