Čaroděj
Gumball se odmítá smířit s tím, že jako jediný ze školy nemá zvláštní schopnosti. Přemluví paní Jötunheim, Hectorovu mámu, aby ho přijala za svého učně, ale brzy se ukáže, že nechat Gumballa kouzlit bez dozoru je velká chyba.