Brambora
Když Darwin obědvá s Idahem, ze solidarity vůči svému bramborovému kamarádovi se rozhodne přestat jíst brambory. Jenže zbavit se posedlosti oblíbeným jídlem je pro něj nepředstavitelně obtížné, a tak se mu Gumball snaží pomoct udržet choutky na uzdě.