Kamarád
Gumball a Darwin podrobí Joshe, sérii zkoušek, aby zjistili, jestli je pro jejich sestru dost dobrý. Jenomže přístup obou chlapců Joshe vyděsí. A tak musí Gumball a Darwin Joshe přesvědčit, že má dát Anais ještě jednu šanci.