Can It All Be So Simple
Spencer obdrží znepokojivé zprávy o své budoucnosti a Billy mu pomůže vymyslet náhradní plán. Layla učiní Patience nabídku, kterou nečekala, a přiměje ji k dlouho odkládanému rozhovoru s Coopem.