6 'N the Mornin'
Léto se chýlí ke konci a s ním i fotbalové kariéry na vysokých školách. Spencer se snaží přizpůsobit brutálnímu tréninkovému plánu. Olivia je ze své nové práce nadšená, ale není to přesně to, co očekávala.