All I Need
Spencer stojí před dalším náročným rozhodnutím, a tak se rozhodne strávit čas s nejdůležitějšími lidmi ve svém životě. Olivia se snaží najít rovnováhu mezi touhou po intimitě a svým závazkem zůstat střízlivá.