Walk This Way
Spencer je odhodlán ochránit své spoluhráče před nespravedlivým trestem, a přitom riskuje svou vlastní budoucnost. Olivia a Layla zpochybňují své plány do budoucna, ale odpověď najdou tam, kde ji nejméně očekávají.