Survival of the Fittest
Po traumatických událostech na státním šampionátu mezi Beverly a Crenshawem se Spencer musí vyrovnat s tím, co se stalo Coopovi a Layle. Ocitá se pod velkým tlakem, protože se blíží podpis smlouvy.