A Bird in the Hand
Blíží se zápas All-American a Spencer se cítí nesvůj, dokud mu starý přítel neřekne něco, díky čemu se vše spraví. Olivia se uchází o žádanou letní stáž v novinách, ale její zkušební úkol nabere jiný směr, než bylo od ní požadováno.