Came Back For You
Spencer je připraven učinit další krok na své cestě do NIL, ale vše může ztroskotat dříve, než bude mít šanci vůbec začít. Olivia se zaplete do svého vlastního příběhu a rychle si uvědomí, že by mohla přijít o všechno.