Fúze a kapitál
Merrick zajde příliš daleko, když začne publikovat fámy v Pioneeru, a proto ho Swearengen ostře pokárá. Tolliver plánuje osvobodit Mose Manuela z jeho krvavých zisků. Utter zuří, když Wolcott přeruší jeho a Bullockovo vyslýchání Moseho.