E.B. byl opomenut
Tolliver pověří Leea, aby po Wolcottovi uklidil. Stubbsová se svěří Utterovi, kterému povolí nervy, když mu Wolcott začne “lézt do zelí.” Swearengen se setká s Almou, aby ji informoval o tom, že je v táboře detektiv z agentury Pinkerton.