Propustka pro šlapky
Telegrafní linky k Yanktonovi jsou nažhavené a Jarry se obává, že Bullock s Hearstem chtějí podpořit Montanu. Swearengen využívá tragédie v táboře k odložení sporu mezi panem Wu a Leem. Tolliver odmítá vzdát nově reformovanému knězi Cramedovi hold.