Rekviem za bolest
Cochran uvažuje o léčebné proceduře, která by Swearengena mohla vyléčit – nebo zabít. Jeho zaměstnavatel je indisponován a Dority se musí postarat o bývalého spoluzločince, který přišel Swearengena požádat o asistenci při plánovaném zločinu.