Nové investice
Francis Wolcott, prohnaný hlavní geolog vlivného důlního magnáta, přijíždí do Deadwoodu, aby zde pořádně zamíchal kartami – a začne u Tollivera. Dority, Burns a Trixie si dělají starosti o nemocného Swearengena, který odmítá návštěvy a lékařskou pomoc.