Něco hodně drahého
Alma navrhuje založit banku a obrátí se na známé tváře, aby by ji vedly. Ve snaze prověřit své síly pozve Swearengen na audienci dlouhou řadu žadatelů. Rozhovory s Farnumem a slečnou Isringhausenovou se nakonec ukážou být nejpřínosnější.