Krok vpřed, ale žádný zázrak
Když Cochran vydá strašlivé oznámení, tábor je vzhůru nohama. Swearengen přesvědčí Stara a Adamse, aby mu pomohli zorganizovat podvod na komisaře Jarryho, který se nedávno vrátil. Někdejší vyhnanec Andy Cramed se uchází o pozici nového vůdce tábora.