Komplikace
Zotavující se Swearengen srší hněvem a Cochran školí Burnse a Dorityho, jak mu nejlépe pomáhat při jeho rekonvalescenci. Alma se také necítí dobře, především po ránu. Nečekané zisky v Chez Ami přivedou Tollivera k překvapivému zjištění o Wolcottovi.