Anexe je na obzoru a Swearengen svolá schůzi, aby sestavil neformální vládu. Bullock s Almou si vyměňují názory na Ellswortha i na sebe navzájem. Farnum dostane od Hickoka expresní dopis. A Stubbsová se s Tolliverových požehnáním připravuje na nový život.