Krádež opia přiměje Swearengena k tomu, aby se pokusil najít společnou řeč se svým dodavatelem. Cesťák Silas Adams, který pracuje pro smírčího soudce z Yanktonu, přináší Swearengenovi špatné zprávy. Bullock lituje, že na zasedání vlády zvedl ruku.