Bullocka, který se snaží dostat vraha před spravedlnost, napadnou indiáni. Swearengen tlačí na Farnuma, aby se postaral o Almu a Trixie. Otcové města dají dohromady své zdroje, aby mohli vyslat posly pro vzácnou vakcínu a zřídit stan pro nakažené.