Když zavládne podezření, že jsou za masakr zodpovědní “bílí lupiči,” Swearengen začne mít zvláštní zájem na zdraví jediné přeživší – děvčátka, kterému pomáhá nesourodá dvojice tvořená doktorem Cochranem a Calamity Jane.