Swearengenovi přijede do tábora konkurence v podobě nového salónu Bella Union, který provozují fištróni Cy Tolliver, Madame Joanie Stubbsová a guru hazardních her Eddie Sawyer z Chicaga. Hickok pokryje sázku v partičce pokeru drahocennou věcí.