Swearengen promění Perlu v soudní síň, neboť Deadwood je nucen stanovit vlastní zákony, aby mohl soudit zbabělého vraha. Jane je na tahu a Swearengen pověří Trixie, aby pomohla Almě s dítětem Metzových a zajistila, že mu vdova půjde poslušně na ruku.