Byl to chlap
Swearengen nařídí Farnumovi, aby odkoupil zpátky Garretův důl. Alma požádá Calamity Jane a Hickoka o pomoc. Hickok však místo sebe pověří Bullocka. Charlie Utter opouští tábor. Neduživý Andy Cramed se vrací do salónu Bella Union.