V úvodní epizodě seriálu vykoná velitel policie z Montany Seth Bullock poslední akt spravedlnosti a přemístí se do Deadwoodu, městečka zachváceného zlatou horečkou, kde si chce se svým společníkem Solem Starem otevřít obchod.