Φωλιά πουλιών
Ο Πιτ χτίζει ένα δεντρόσπιτο με κάγκελα από ξεβρασμένα ξύλα, ώστε να θυμίζει αληθινή φωλιά πουλιών, και βεράντα για να πίνει κανείς γλυκό τσάι του Νότου ενώ παρατηρεί τα πουλιά.