Θέα από ψηλά 2
Ο Πιτ και ο Ντάριλ ενώνουν τις δυνάμεις τους με έναν εφευρετικό σχεδιαστή, για ένα σφαιρικό δεντρόσπιτο 30 πλευρών, αιωρούμενο από συρματόσχοινα, για μια περιπετειώδη οικογένεια.